Antalya’nın
Konyaaltı ilçesi Akdeniz Kent Parkı yakınındaki bir dere yatağında su üzerinde 200’ün üzerinde irili ufaklı sazan balığı ölü halde bulundu. Vatandaşların ihbarı üzerine bölgede
Antalya İl
Tarım ve Orman İl Müdürlüğü yetkilileri balıklardan ve
sudan numune alıp incelenmek üzere
Su Ürünleri Araştırma Üretme ve Eğitim Enstitüsü Merkezine götürüldü. Balıkların ölüm nedeni henüz belirlenemezken, oluşan görüntü çevredeki vatandaşların ve tatilcilerin tepkisini çekti.
Tatilcilerden Şaban Can Kurtaran, "Çok balık ölmüş. Sebebini bilmiyoruz ama gördüğümüz manzara bizleri üzdü” diye konuşurken, Cihat Balcıoğlu da "Biz bunları besliyoruz, yiyoruz. Yazık günahtır. İnsanların duyarlı olmasını bekliyoruz” dedi.