Belediyeden Karda Çorba İkramı
Dursunbey Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürlüğü yoğun kar yağışının yaşandığı ilçede pazar tezgahı açmaya çalışan esnaflara ve vatandaşlara sabah saatlerinde sıcak çorba ikramı yaptı.

Karlı ve soğuk havada zor şartlarda tezgahlarını açan esnafların, vatandaşların sıcak çorbayla güne güzel başlamalarını istediklerini ifade eden Dursunbey Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürü Fahri Bahçavan, "Birimimize bağlı Beyaz masa ve diğer ekiplerimiz ile buz gibi havada tezgahlarını kuran pazarcı esnafımızın bulunduğu noktalarda sıcak çorba ikramı gerçekleştirdi. Bu bizim ilk uygulamamız oldu ve vatandaşlarımız memnun kaldıklarını ifade ettiler. Bundan sonraki süreçte de bu tür havalarda bu ikramlarımızı yapmayı planlıyoruz. Bu soğuk havalarda vatandaşlarımızın birazda olsa içini ısıtabilmek bize mutluluk veriyor" dedi.
