Eşekle Su Taşıma Çilesi Sona Erdi
Samsun Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ) Genel Müdürü Kamil Demircioğlu, Canik ilçesinde yılladır su sıkıntısı çeken 3 mahallenin içme suyuna kavuştuğunu söyledi.

“Yılladır eşekler sırtında ve tankerlerle içme suyunu sağlıyorduk”
Yıllardır su sıkıntısı çektiklerini ifade eden Başkonak Mahallesi Muhtarı Davut Şişman, “İçme suyu sıkıntısını vatandaşlarla birlikte heyet oluşturarak Samsun Büyükşehir Belediye Başkanımız Yusuf Ziya Yılmaz’a ilettik. Başkanımızın talimatı ile gerçekleştirilen proje ile Başkonak ile birlikte komşu mahallelerimiz Kızıloğlak ve Yeniköy de içme suyuna kavuştu. Yılladır eşekler sırtında ve tankerlerle içme suyunu sağlıyorduk. Başkanımız Yusuf Ziya Yılmaz sayesinde çilemiz sona erdi. Başkanımız Yusuf Ziya Yılmaz ile SASKİ Genel Müdürü Kamil Demircioğlu ve SASKİ personeline teşekkür ediyoruz” diye konuştu.
