Okullar Narkotim'in Kontrolünde
2016-2017 Eğitim-Öğretim yılının açılış gününde Uyuşturucu ile Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri okul önlerinde denetim yaptı.

Sabah erken saatte okul önlerinde görev alan Narkotim ekipleri, öğrenci olmayan şahısların kimlik kontrolünü yaptı.
Veliler, polis ekiplerinin yaptığı uygulamalardan memnun olduklarını dile getirirken, Narkotim’in kontrollerinin eğitim ve öğretim yılı boyunca okul önlerinde ve parklarda süreceği öğrenildi.
