Hizmet Getiren Ekiplere Yardımcı Oldular
Manisa Büyükşehir Belediyesi Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü, Demirci’nin Esenyurt Mahallesinde foseptik kullanan vatandaşları kanalizasyon hattına kavuşturdu. Çalışma yapan ekiplere yardımcı olmak isteyen mahalleli, çalışmanın süresini ve maliyetini düşürmek için kanalizasyon borularının özel mülklerinden geçirilmesini istedi.

“BİREYSEL DEĞİL, TOPLU OLARAK ÇALIŞARAK YARDIMCI OLMALIYIZ”
Esenyurt mahallesi sakinlerinden özel mülk sahibi Zekeriya Akkaya, “Normalde hat başka bir yerden geçecekti, ama biz mahalle olarak aramızda böyle bir karar verdik. Böyle olunca hem daha az boru kullanıldı, hem de çalışma daha kısa sürdü. Bunun gibi işlerde paylaşımcı olunursa daha güzel olur. Mahalle olarak bireysel olarak değil, toplu olarak çalışırsak her konuda yardımcı olabiliriz. Büyükşehir ve MASKİ’nin çalışmalarından mahalle olarak memnunuz. Zaten hizmeti gören görüyor. İçme suyundan yana da bir sorunumuz yok. Kanalizasyon vardı, onu da hallettiler sağolsunlar. Artık kanalizasyon pisliğimiz evlerimizin kenarına akıp koku ve sinek yapmaz. Emeği geçenlere teşekkür ediyoruz” dedi.
