Sağlık Bakanlığının ülke genelinde yürüttüğü ‘2015-2018 Fiziksel Aktiviteyi Teşvik Projesi’ kapsamında Erciş’te de başarılı öğrencilere
bisiklet hediye edildi.
Erciş İlçe
Milli Eğitim Müdürlüğü bahçesinde gerçekleştirilen törene
Erciş Kaymakamı Mehmet Şirin Yaşar, İlçe
Emniyet Müdürü Murad Hoş, İlçe
Jandarma Komutanı Binbaşı Murat Acar,
Erciş İlçe Milli Eğitim Müdürü Erol Şimşek,
Erciş Ticaret ve Sanayi Odası Başkan Yardımcısı Murat İzgi, kamu kurum amirleri, okul müdürleri,
öğretmen, öğrenci ve velileri katıldı.
İlk etapta 100 bisikletin dağıtıldığı törenlerin aşamalı bir şekilde 500 rakamına ulaştırılacağı kaydedildi. Başarılı
öğrenciler daha sonra bisikletlerini protokol üyelerin elinden aldı.