Başkan Toçoğlu Yenikent Devlet Hastanesi Yöneticisini Ağırladı
Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu, Sakarya Yenikent Devlet Hastanesi Yöneticisi Op. Dr. Adil Murat Akgül ve beraberindeki heyeti makamında ağırladı.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Toçoğlu, “Sizlerin de dediği gibi bu yol konusunda talepler alıyorduk. Yenikent Devlet Hastanesi’ne gelen hemşerilerimiz de yol konusunda taleplerini iletiyorlardı. Kaynarca duble yolu ve Yenikent Devlet Hastanesi arasındaki bağlantıyı sağlayan bu arterde gerekli asfalt serim işlemlerini başlattık. Hamdolsun kısa süre içerisinde bu çalışmayı tamamladık. İnşallah bu yolu kullanan vatandaşlarımız artık hiçbir mağduriyet yaşamayacaklar” diye konuştu.
