Öğrenciler Harput'ta Bahar Temizliği Yaptı
Elazığ’da farklı okullardan 300 öğrenci tarihi Harput Mahallesi ve Harput kalesi çevresinde bahar temizliği yaptı.

Elazığ Belediyesi’nden yapılan açıklamada, Çevrenin gelecek nesillere bırakılacak en önemli miras olduğuna dikkat çekildi. Belediyenin başta Çöpten Enerji Üretim tesisi olmak üzere, atık yağ toplama, ambalaj atıklarının geri dönüşümü gibi çevresel pek çok projeyi hayata geçirdiğini belirten yetkililer, çevrenin korunmasına yönelik her girişimin yanında ve destekçisi olmaya devam edeceklerini kaydetti.
