Yaşlı Kadın Evinde Ölü Bulundu
Manisa’nın Salihli ilçesi Namık Kemal Mahallesinde yalnız yaşayan yaşlı kadın evinde ölü olarak bulundu.

Yaşlı kadından haber alamayan ev sahibi ve komşuları, içeri girdiğinde Ergül’ün yerde hareketsiz şekilde yattığını görünce durumu hemen polis ve sağlık ekiplerine haber verdi. Sağlık ekiplerinin eve girmesiyle Ergül Günay’ın hayatını kaybettiği anlaşıldı. Günay’ın cenazesi kesin ölüm sebebinin belirlenmesi için Adli Tıp Kuruma gönderilirken polis soruşturma başlattı.
