Başkan Karaosmanoğlu Çocuklarla Bayramlaştı
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, bayram namazı sonrası Yuvacık Merkez Camii’ne geçerek burada bulunan çocuklarla bayramlaştı.

Yuvacık Merkez camisinde vatandaşlarla da bir araya gelen Başkan Karaosmanoğlu, halkımızın birlik ve beraberlik içerisinde yaşaması için hep beraber dua edilmesini de istedi.
