Yunusemre Halkı Başkanlarından Memnun
Yunusemre Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi’nin ilçeye bağlı mahallelere yaptığı hizmetlerden memnun olan vatandaşlar, “Daha önce sokaklarda yürürken yüzümüz kıp kırmızı toz oluyordu. Şimdi ise evlerimize rahat gidip geliyoruz. Bizi tozdan, topraktan, çamurdan kurtardı. İyi ki Çerçi’yi Başkan seçmişiz.” diyerek Başkan Çerçi’ye hizmetlerinden dolayı teşekkür ettiler.

Kilit parke taşı döşemelerinin devam ettiği Osmancalı mahallesinde oturan mahalle sakinleri Yunusemre Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi’ye olan memnuniyetlerini şöyle dile getirdiler; “Daha önce sokaklarda yürürken yüzümüz kıp kırmızı toz oluyordu. Şimdi ise evlerimize rahat gidip geliyoruz. Bizi tozdan, topraktan, çamurdan kurtardı. Bizlerin sık sık ziyaretine geliyor, hal ve hatırımızı soruyor, sorunlarımızı dinliyor, dertlerimize ortak oluyor. Her ne zaman kendisinden bir talepte bulunsak, hemen yerine getiriyor. İyi ki kendimize başkan olarak Çerçi’yi seçmişiz. Kendisine ve ekibine hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyoruz.”
