Şarkışla'da 4 Bin Kişi Sokakta İftar Yaptı
Sivas'ın Şarkışla ilçesinde belediye tarafından sokakta kurulan iftar sofrasında yaklaşık 4 bin kişi oruç açtı.

İftar programına Kaymakam Davut Gül, daire amirleri ve yaklaşık 4 bin vatandaş katıldı.
Şarkışla Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, bir sonraki ramazan ayında iftar sofrasını daha da genişleteceklerini söyledi.
Kadir Gecesi dolayısıyla ikinci kez böyle bir iftar organize ettiklerini dile getiren Oğuz, "Yaklaşık 4 bin kişilik hazırlığımız söz konusuydu. Vatandaşımızın yoğun ilgisi sonucu bu seneki hazırlığımız da yetmedi, geçen sene de yetmemişti. Bir sene sonra daha fazlasını yapacağız. Vatandaşlarımız gerçekten büyük ilgi gösterdi. Sokak iftarımız için Cumhuriyet Caddesi'ni boydan boya kapattık" diye konuştu.
Oğuz, birlik ve beraberliği yaşatmak istediklerini sözlerine ekledi.
