Oyunu Arkadaşının Yardımıyla Kullandı
Aydın'ın Efeler ilçesinde yaşayan görme engelli vatandaş, arkadaşlarının yardımıyla sandığa giderek oy kullandı.

Vatandaşlık görevini yerine getirmenin mutluluğunu yaşadığını belirterek sonucun hayırlı olmasını dileyen Tarhan, şunları kaydetti:
"Görme engelli olmam, oy kullanmama engel değil. Engelime rağmen zorlanarak da olsa her seçimde oyumu mutlaka kullanıyorum. Kendimi, devletime, milletime namus borcumu ödemiş gibi hissediyorum. Bugün bizim için önemli bir gündür ve oy kullanmak tüm vatandaşların sorumluluğudur. Herkes, tatil, hastalık gibi mazeretlerin arkasına sığınmadan oylarını kullanmalı, vatandaşlık görevini mutlaka yerine getirmelidir."
Tarhan, bir arkadaşının desteğiyle oyunu kullandıktan sonra okuldan ayrıldı.
