Van'da Dilencilere Operasyon Yapıldı
Van Büyükşehir Belediyesi Zabıta Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü tarafından Ramazan ayında halkın duygularını istismar ederek, haksız kazanç elde eden dilencilere yönelik operasyon yapıldı.

“TEKRAR DİLENMEYE DEVAM EDİYORLAR”
Buraya getirdikleri dilencilerin önce 5326 sayılı Kanun’un 33. maddesi gereğince üst araması yapıldığını ifade eden Alpaslan, "Daha sonra üstlerinde çıkan tüm paraların tutanağını tutarak mali hizmetlere gönderiyoruz. Mali hizmetler de bize makbuz gönderiyorlar. Biz bu makbuzu dosyalıyoruz. Sonuç itibarıyla bıraktığımız dilenciler tekrar dilenmeye devam ediyor. Bu konuda vatandaşlarımıza sesleniyorum. Bu konuda daha duyarlı olurlarsa, dilencilerin sayısı da azalacaktır. Merkeze getirdiğimiz dilenciler bile halk memnun bize para verirken siz neden rahatsız oluyorsunuz diye ifadelerde bulunuyorlar. Böyle olduğu müddetçe dilenciliğin önüne geçemeyiz kendi elimizle bunu meşrulaştırıyoruz” dedi.
