Okullar Hayat Olsun Sergisi Açıldı
Muratpaşa Belediyesi ve Azize Kahraman Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü işbirliğiyle “Okullar Hayat Olsun” projesi kapsamında Atatürk Ortaokulu’nda düzenlenen resim kursunda üretilen eserler, Muratpaşa Belediyesi fuaye salonunda sergilenmeye başlandı.

Serginin açılışında konuşan Başkan Yardımcısı İbrahim Cephaneci, belediye yönetimi olarak sanata ve sanatçıya desteklerinin süreceğini belirterek, “Çalışmalarımızı insan odaklı sürdürüyoruz” dedi.
