Öğretmenler Okul Boyuyor
Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde bulunan Türk Eğitim Sen Siverek şubesi bir süre önce başlattığı ‘Her Okul Bizimdir” kampanyasında okulları boyamaya devam ediyor.

Kampanya kapsamında yedinci okullarını boyadıklarını belirten Siverek Türk Eğitim Sen şube başkanı Mehmet Şengönül kampanya kapsamında 10 okulun boyanacağını kampanyanın devam ettiğini belirtti.
Köy sakinleri bu anlamlı çabalarından dolayı gönüllü öğretmenlere teşekkür etti.
