AK Parti İl Başkanı Sümer Oyunu Kullandı
AK Parti Antalya İl Başkanı Rıza Sümer, Muratpaşa İlçesi’ndeki Hacı-Dudu Mehmet Gebizli İmam Hatip Lisesi’nde oyunu kullandı. Sümer, daha sonra okulları gezerek sandık görevlileri ve siyasi partilerin temsilcilerini ziyaret etti. Oy kullanmanın önemine değinen Sümer, seçimin hayırlara vesile olmasını diledi. Sümer, "Seçim demokrasinin bayramıdır. Demokrasi adına seçimlerin huzurlu ve güven ortamında geçmesi en büyük temennim. Seçimin sonucu ne olursa olsun halkımızın vermiş olduğu karara saygılı olacağız" dedi.

