İbadethanelerin Çevre Düzenlemeleri Devam Ediyor
Erzincan Belediyesi ibadethanelerin çevre düzenleme çalışmalarına, aralıksız devam ediyor.

Başkan Başsoy, “Görsel açıdan daha modern ve yeşille iç içe bir görünüm kazandırmak için çaba sarfediyoruz. Yapılan yeşillendirme çalışmaları, bahçelere yerleştirilen oturma grupları ve döşenen andezit taşları ile camilerin içleri gibi çevreleri de huzur veren mekânlara dönüyor. Daha güzel bir Erzincan için durmaksızın çalışıyoruz. Manevi değerlerine sahip çıkarak, modern geleceğe gururla hazırlanan bir Erzincan oluşturmayı hedefliyoruz” dedi.
