Silifke'de Öğrencilere Trafik Eğitimi

Silifke İlçe Emniyet MüdürlüğŸü, "LJocuklar İçin Trafik EğŸitimi-Trafik Dedektifleri Projesi" kapsamında Atatürk Ortaokulu'nda öğŸrencilere eğŸitim verdi.

Silifke Trafik Tescil ve Denetleme şžube AmirliğŸi trafik polisi Levent ǜstündağŸ ve Mehmet Kızılet tarafından okul konferans salonunda verilen eğŸitimde, yolun karşŸısına geçerken nasıl davranılması ve trafik kuralları hakkında bilgiler görsel ve uygulamalı olarak öğŸrencilere anlatıldı.
Projenin amacının trafik kazalarının en aza indirilmesi, kayıpların ve yitirilen hayatların önüne geçilebilmesi olduğŸunu ifade eden ǜstündağŸ, Yarının bireylerini şŸimdiden yetişŸtirerek, onların yetişŸtireceğŸi nesillere de altyapı oluşŸturulması kapsamında projenin önemli olduğŸunu dile getirdi.
İlçe Emniyet Müdürü Yüksel Biçer de, eğŸitimin Silifke genelinde tüm okullarda her yaşŸtan öğŸrenciye verileceğŸini ve çocukların trafik konusunda bilinçlendirileceğŸini kaydetti.

 
Kaynak: AA