Şarkışla Belediyesi Caddeleri Yıkadı
Şarkışla Belediyesi, caddeleri yıkadı.
Belediyeden yapılan açıklamada, akşam saatlerinde trafik polislerinin yardımıyla boşaltılan caddelerin belediye temizlik ekipleri tarafından su ve fırçayla yıkandığı ifade edildi.
Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz, çamur ve toz oluşan caddeleri temiz tutmak amacıyla böyle bir çalışma başlattıklarını belirterek, "Zaman zaman bu tür çalışmaları yaparak daha temiz bir Şarkışla oluşturacağız. Vatandaşlarımızın da bu konuda bize yardımcı olmalarını ve kapı önlerini temiz tutmalarını bekliyoruz" ifadesini kullandı.
Kaynak: AA
Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz, çamur ve toz oluşan caddeleri temiz tutmak amacıyla böyle bir çalışma başlattıklarını belirterek, "Zaman zaman bu tür çalışmaları yaparak daha temiz bir Şarkışla oluşturacağız. Vatandaşlarımızın da bu konuda bize yardımcı olmalarını ve kapı önlerini temiz tutmalarını bekliyoruz" ifadesini kullandı.
