Otobüs Durağının Camları Kırıldı
Çorum’un Sungurlu İlçesi'nde Belediye Başkanlığı tarafından 2012 yılında Recep Tayyip Erdoğan Caddesi üzerine yapılan otobüs durağının camları bir süre önce kimliği belirsiz kişi yada kişilerce kırılmıştı.

Vatandaşları da duyarlı olmaya davet eden Uzunkaya, "Vatandaşlarımızdan da bu konularda duyarlılık bekliyoruz. Kamu malına zarar vereni gördüklerinde Emniyet Müdürlüğü’ne veya belediye zabıta servisine bildirsinler ki yakalanarak haklarında gerekli yasal işlemler yapılabilsin” diye konuştu.
Çevre sakinleri ise, belediyenin yaptırdığı çok şık otobüs durağının camlarını kıranların bulunmasını istediler .
