Bakan Günay Tatlı İkramını Geri Çevirmedi
Mustafakemalpaşa Belediyesi, Bursa-İzmir yolundan geçen yolculara Mustafakemalpaşa tatlısı ikram etti.

Makam aracını durdurarak Belediye Başkanı Sadi Kurtulan ile görüşen Bakan Ertuğrul Günay, “Geçekleştirdiğiniz bu etkinlik çok güzel. Sizleri tebrik ediyorum ve Mustafakemalpaşa’nın kurtuluş yıl dönümünü kutluyorum.” dedi.
