Gaziantep'te Şebeke Çalışması
Gaziantep'te içme suyu şebekesinde yapılacak çalışmadan dolayı bazı yolların trafiğe kapatılacağı bildirildi.
Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Planlama ve Raylı Daire Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada, Şehitkamil ilçe sınırları içinde Gazimuhtarpaşa Bulvarı, Çetinkaya Kavşağı ile Devlet Demiryolları kesişimi gidiş yolunda içme suyu yapım işi çalışması yapılacağı belirtildi.
Açıklamada, yapılacak çalışmadan dolayı 22 Eylül 2012 tarihine kadar belirtilen yolların trafiğe kapatılacağı ifade edildi.
Muhabir: Orhan Çiçek
Yayıncı: Ahmet Caner Baysal
Kaynak: AA
Açıklamada, yapılacak çalışmadan dolayı 22 Eylül 2012 tarihine kadar belirtilen yolların trafiğe kapatılacağı ifade edildi.
Muhabir: Orhan Çiçek
Yayıncı: Ahmet Caner Baysal
