Siverek'te Yüksekten Düşen Kişi Öldü

Siverek ilçesinde yüksekten düştüğü bildirilen 88 yaşındaki kişi öldü.

Alınan bilgiye göre, Hasan Çelebi Mahallesi'nde M.G. evin damında dengesini kaybederek beton zemine düştü.

Olay yerine çağrılan ambulansla Siverek Devlet Hastanesi'ne kaldırılan ve ilk müdahalesi yapıldıktan sonra Şanlıurfa'ya sevk edilen M.G, hayatını kaybetti.

Muhabir: Şükrü Dolaş

Yayıncı: Mehmet Güldaş
Kaynak: AA