Şırnak Belediyesi Altyapı Çalışmalarına Devam Ediyor
Şırnak Belediyesi Fen İşleri ekipleri, kentin değişik noktalarında kilit taşı yapım ve onarım çalışmalarına devam ediyor.

İşlek, "Kış aylarında yağan kar ve yağmur cadde ve sokaklarımızı büyük ölçüde tahrip etti. Fen İşleri ekipleri, Vakıfkent Mahallesi 21. Cadde'de çöken ve tahrip olan yolları daha kullanılabilir bir hale getirmek için çalışmalarını büyük bir titizlikle sürdürüyor. Bahar mevsimi yol yapımve onarım düzenlemeleri açısından başlangıç dönemidir. Bu nedenle gerekli çalışmalarımıza başlamış bulunmaktayız. Çim sahası giriş kısmında başlatılan yol yapım ve tadilat çalışması tamamlandı. Yaya ve araçların ulaşımda daha rahat bir şekilde hareket edebilmesi için bu sezon her zamankinden daha fazla parke taşı döşeme çalışmalarına ağırlık vereceğiz. Şırnak Belediyesi olarak amacımız yolları daha iyi ve kullanılabilir bir hale getirerek halkımıza kolaylık sağlamaktır" dedi.
