Doktorlardan Yürüyüşlü Tepki
Sağlık ve Sosyal Hizmet Emekçileri Sendikası (SES) üyeleri ve Samsun’un çeşitli hastanelerinde görev yapan doktorlar, Gaziantep’te bir hasta yakınının saldırısı sonucu hayatını kaybeden Opr.

İl Sağlık Müdürlüğü önünde basın açıklaması okuyan SES Samsun Şube Başkanı Murat Arıkan, “Arkadaşımızı yitirmemizi güvenlik sorunu gören ve ‘ek tedbir almaya ihtiyaç var’ diyen anlayışa öfkeliyiz. Bizi hasta ve hasta yakınlarına hedef yapan, nedenini kendi programları olduğunu unutup, onları bizimle karşı karşıya getiren açıklamalara öfkeliyiz. Biz sağlıkta dönüşüm programı ile sağlık hizmetinin ticarileştirilmesine ve onun sonucu olan bu ölüme öfkeliyiz” dedi.
