Tagid Nisan Ayı Toplantısını Gerçekleştirdi
Trakya Aktif Genç İşadamları Derneği'nin (TAGİD) Nisan ayı olağan yönetim kurulu toplantısı derneğin toplantı salonunda gerçekleştirildi.

Canbulat, önümüzdeki 24 Nisan'da yine güzel bir projenin hayata geçeceğini, ayrıntılarla ilgili bilgilerin önümüzdeki günlerde kamuoyuyla paylaşılacağını söyledi.
TAGİD Yönetim Kurulunun her ayın ilk haftası Çarşamba günü toplandığı ve üyelerden gelen talepler ile yapılacak programlar, eğitim ve seminerlere bu toplantılarda karar verildiği belirtildi .
