Diyaliz Hastaları Üzerinden Devleti Dolandırdılar
Bursa’da diyaliz hastaları üzerinden devleti milyonlarca lira dolandırdığı iddiasıyla aralarında doktor ve eczacıların da bulunduğu 17 kişi gözaltına alındı.

Zanlılardan 4 'ü sorgusunun ardından serbest bırakıldı, 13 kişi ise adliyeye sevk edildi.
