Başkan Tahmazoğlu, Tıp Bayramı'nı Kutladı
Gaziantep merkez ilçe Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, Tıp Bayramı'nı kutladı.

İnsanlarımıza etkili sağlık hizmeti sunabilmek için en büyük görev tabi ki doktorlarımıza ve sağlık çalışanlarımıza düşmektedir ' diyen Tahmazoğlu, açıklamasını şöyle sürdürdü: 'Biz de belediye olarak sağlığa yatırımı kendimize görev sayarak, göreve geldiğimiz günden buyana ilçemiz genelinde Gaziantep Valiliğimize ve İl Özel İdaremize sağlık alanı yer tahsislerini aksatmadan gerçekleştiriyoruz. İnsanlarımızın sağlıklı ortamlarda yaşaması için seferber oluyoruz. İnanıyorum ki gelecek zamanlarda yaptığımız ve yapacağımız tüm bu faaliyetler insanlarımızın yaşam koşullarını daha üst seviyelere çıkartacaktır. Bu duygu ve düşüncelerle büyük sorumluluklar üstlenerek çalışmalarını yurdun dört bir yanında fedakârca sürdüren doktorlarımız ile diğer sağlık personelimizin Tıp Bayramı'nı kutluyor, tüm vatandaşlarımıza sağlıklı günler diliyorum. '
