Başkan Sadak, Aslan'a Yeni Görevinde Başarılar Diledi

Siirt Belediye Başkanı Selim Sadak, İş Kur İl Müdürlüğü'ne getirilen Ömer Aslan’ı ziyaret ederek, yeni görevinde başarılar diledi.


İş Kur binasında Ömer Aslan tarafından karşılanan Sadak ve beraberindekiler bir süre sohbet etti.
Aslan, Başkan Sadak ve beraberindeki heyetin kendisini ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, amaçlarının Siirt'te bulunan işsiz gençleri iş sahibi yapmak ve diğer kurumlar ile koordineli bir şekilde çalışarak gençlere istihdam sağlamak olduğunu söyledi.