Aski Çalışanlarından Kan Bağışı
ASKİ Genel Müdürlüğü çalışanları, Kızılay'ın ülke genelinde yürüttüğü kan bağışı kampanyası kapsamında bağışta bulundu.

Bağışlanan kan ile belki de birçok insanın hayatının kurtarılacağını belirten Kaya, kan bağışının bir alışkanlık haline gelmesi gerektiğini vurguladı. Kaya, 'Acil durumlar dışında da düzenli kan vermenin insan sağlığı açısından çok önemli olduğu uzman hekimler tarafından sürekli vurgulanıyor. Kan vermek bir alışkanlık haline gelmelidir. Bu tür uygulamalar daha da genişletilmeli ve yaygınlaştırılmalı. Kampanyayı düzenleyen Türk Kızılayı'na ve destek olup kan bağışında bulunan tüm arkadaşlarımıza teşekkürediyorum. Böyle kampanyalara destek olunması gerektiğine inanıyorum ' diye konuştu
