Öğretmenlere Çevreye Uyum Semineri
Muş'un Varto İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından ilçeye yeni atanan öğretmenlere 'Çevreye Uyum ve Eğitim Semineri' verildi.

Bakanın mesajının ardından İlçe Milli Eğitim Müdürü Fevzi Aktaş bir konuşma yaptı. Öğretmenlere semineri dikkatle takip etmesi konusunda uyarılarda bulunan Fevzi Aktaş, ' Görev ve sorumluluklarımızı bilmek zorundayız. Öğretmenlik mesleği çok önemli bir meslektir. Okullarımıza gerekli malzemeleri verdik ama burada insan kaynağı çok önemlidir. Onun için sizlere büyük görevler düşmektedir ' dedi.
Seminerin ilk günkü programı soru cevap bölümüyle sona erdi.
