Belediye, Evlerden Atık Yağ Topluyor
İzmit Belediyesi, lokanta, restoran gibi işletmelerden sonra evlerden de atık bitkisel yağ toplamaya başladı.

Açıkgöz, çalışmaların daha verimli hale gelmesi için bakanlık lisanslı Kolza firmasıyla protokol imzaladıklarını da ifade ederek, "Son 2 ayda sadece evlerden 400 litre atık yağ topladık. Vatandaşların evlerinde en az 3 litre atık yağ biriktirmeleri halinde bunları evlerine gidip alıyoruz. Atık yağ biriktiren vatandaşlar 444 41 00 numaralı telefondan bize ulaşabilirler. Vatandaşlardan evlerinde kullandıkları bitkisel yağları lavaboya dökmemelerini, kapalı bir kapta biriktirmelerini istiyoruz. Lavaboya dökülen her damla atık yağ tamiri mümkün olmayan çevre felaketlerine neden oluyor” diye konuştu.
Belediye ekipleri, Yahya Kaptan Mahallesi F 50 bloklarından 50 litre atık yağ alırken, hanelerden atık yağ toplama çalışmalarının artarak devam edeceği bildirildi.
