Lpg'li Araç Alev Aldı, Sürücü Son Anda Kurtarıldı
Bursa`da, trafikte seyir halindeki LPG`li otomobil aniden alev aldı.

Otomobiliyle Gümüşhaneliler Yardımlaşma ve Kültür Derneği`ne gitmek isteyen Recep Kaya ( 67 ) , aracın teklemesi üzerine tamirciye gitmek istedi . Kaya`nın kullandığı otomobil , Yıldırım ilçesi Arabayatağı Mahallesi , Polis Kavşağı`ndaki batçıkta aniden durdu . Motor kısmı alev alan otomobil kısa sürede alevler arasında kaldı . Bu sırada yoldan geçen Bursa Arama Kurtarma Derneği üyesi Yüksel Yıldız , yolu trafiğe keserek , çevredekilerin yardımıyla paniğe kapılan araç sürücüsü Recep Kaya`yı araçtan çıkardı . İtfaiyenin müdahelesiyle yangın söndürülürken araç kullanılmaz hale geldi . Hemşehri derneğine gittiğini belirten araç sürücüsü Recep Kaya , " Araç tekleyince tamirciye gtimek istedim . Tamirciye giderken araç aniden stop etti . Motor kısmının alev almasıyla paniğe kapıldım . Şükürler olsun bize birşey olmadı . Yanan araç olsun . " dedi .
Yangına ilk müdahele edenler arasında yeralan Arama Kurtarma Derneği üyesi Yüksel Yıldız da öncelikle yolu trafiğe kapatarak güvenliği sağladığını söyledi . Yıldız , " Önce ulaşıma kapattık yolu . Çevredekilerin yardımıyla paniğe kapılan sürücüyü çıkardık . Araç tüplüymüş muhtemel bir faciadan dönüldü . " diye konuştu .
