Ramazan Bayramı`ndan sonra başlayacak `Halk Günleri`nin ayda iki kez düzenleneceğini kaydeden Manavgat Belediye Başkanvekili Ecevitoğlu, vatandaşların sorunlarına çözüm bulmaya çalışacaklarını söyledi. Ecevitoğlu, “Geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi yeniden halkımızın sorunlarını, şikayetlerini ilk ağızdan dinlemek için `Halk Günleri`ne Ramazan Bayramı`ndan sonra başlayacağız ve vatandaşlar Meclis Toplantı Salonu`nda 15 günde bir düzenlenecek olan bu toplantıda belediye başkan vekili ile görüşebilecek” diye konuştu.Öte yandan Manavgat Belediyesi, ilçenin sorunlarını, vatandaşlarla yapılan anket sonucuna göre çözmeyi hedefliyor. Önümüzdeki günlerde anket sonuçlarının değerlendirerek, talepler doğrultusunda yeni projeler hazırlanacağı kaydedildi.