İtfaiyeciler Yangının Ortasında Kaldı
Adana`da Mehmetçik Ormanı ve 8 hatıra ormanına yayılan yangında itfaiye ekipleri alevlerin ortasında mahsur kaldı.

Havadan ve karadan yürütülen söndürme çalışmalarına Orman Bölge Müdürlüğü, Büyükşehir Belediyesi ve Çukurova Belediyesi ekipleri katıldı. Yangın söndürme helikopterleri ve uçakları sürekli Seyhan Gölü`nden su taşıyarak alevlerin yayılmasını engellemeye çalıştı. Ancak büyüyen yangın iki evin etrafını sardı. İtfaiye ekipleri ve ev sahipleri yangına birlikte müdahale ederek yangını söndürdü. Sağlık Müdürlüğü`ne bağlı ekipler de ambulanslarla yangının çıktığı bölgeye sevk edildi. Yangının iki farklı noktada çıktığını belirten bölge sakinleri, yangının arazi mafyası tarafından çıkarıldığını ileri sürdü.
