Çpl Öğrencileri Çalışmalarını Sergiledi
Elbistan Çok Programlı Lisesi (ÇPL) Çocuk Gelişimi Bölümü öğrencilerinin 2010–2011 eğitim ve öğretim yılında hazırladıkları çalışmalar okul konferans salonunda açılan sergid görücüye çıktı.

“Okulumuzda bulunan çocuk gelişimi bölümü 10-11 ve 12. Sınıf öğrencilerimizin yıl içerisinde yapmış oldukları çalışmaları düzenlenen bu sergiyle herkesin görmesini istedik. Bu tür sosyal etkinlikler gerçekten çok önemlidir. Eğitim ve öğretimin bileşenlerindendir. Öğrencilerimizin bu vesile ile kabiliyet ve becerilerini ortaya koymalarına kendilerine olan güven duygularının artmasına olanak tanınmaktadır. Burada çok sayıda çalışma var. Bu konuda emeği geçen tüm öğrencilerimi ve öğretmenimi tebrik ediyorum.”
Velilerin büyük beğenisini toplayan serginin 2 gün açık kalacağı belirtildi.
