Kapak Toplayıp Engelleri Kaldırdılar
Tavşanlı’da düzenlenen kapak toplama kampanyası meyvelerini veriyor. Hanımçeşme İlköğretim Okulu öğrencileri topladıkları kapaklarla bir adet tekerlekli sandalye aldı. Bu sandalye Dağçeşme İlköğretim Okulunda eğitim gören bir öğrenciye verildi.
Çevre Koruma ve Kontrol Müdürü Hasan Hüseyin Akkaya, geri dönüşüme katkı sağlama ve öğrencileri bu konularda duyarlı hale getirmek için böyle bir kampanya başlattıklarını söyledi.
Hanımçeşme ilköğretim Okulu Müdürü Ali Küçükçakır kampanya çerçevesinde, 250 kilo tabak topladıklarını belirterek, bunun karşılığında aldıkları tekerlekli sandalyeyi Dağçeşme İlköğretim Okulu’nda öğrenim gören bir öğrenciye tahsis ettiklerini anlattı.
Tavşanlı Belediye Başkanı Mustafa Güler de yaptığı açıklamasında, “Görmüş olduğumuz bu tablo dayanışma ve yardımlaşmanın en güzel örneklerinden birini teşkil etmiş durumda. Kampanyaya herkesin duyarlılık göstererek destek vermesini bekliyor, bu duyarlı davranışlarından dolayı da Hanımçeşme İlköğretim Okulu yönetici, öğretmen ve öğrencilerine de Tavşanlı halkı adına teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.
Kaynak: İHA
Hanımçeşme ilköğretim Okulu Müdürü Ali Küçükçakır kampanya çerçevesinde, 250 kilo tabak topladıklarını belirterek, bunun karşılığında aldıkları tekerlekli sandalyeyi Dağçeşme İlköğretim Okulu’nda öğrenim gören bir öğrenciye tahsis ettiklerini anlattı.
Tavşanlı Belediye Başkanı Mustafa Güler de yaptığı açıklamasında, “Görmüş olduğumuz bu tablo dayanışma ve yardımlaşmanın en güzel örneklerinden birini teşkil etmiş durumda. Kampanyaya herkesin duyarlılık göstererek destek vermesini bekliyor, bu duyarlı davranışlarından dolayı da Hanımçeşme İlköğretim Okulu yönetici, öğretmen ve öğrencilerine de Tavşanlı halkı adına teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.
