Tabipler Odası Elbistan Temsilcisi Dr. Kemal Halıtoğlu:
Tabipleri Odası Elbistan Temsilcisi Dr. Kemal Halıtoğlu, Elbistan Devlet Hastanesinde görevli bir doktorun darp edilmesini kınadı.
Halıtoğlu, konuya ilişkin yaptığı yazılı açıklamada, tüm meslektaşlarının cansiperane çalışan insanlar olduğunu belirterek, böyle üzücü olayın tekrarlanmamasını istedi. Halıtoğlu, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:“06 Şubat gecesi saat 12,30 civarında acil poliklinikte nöbet tutan doktorlardan bir tanesi ve yine acil de görev yapan güvenlik görevlilerinden bir tanesi hasta yakınları tarafından darp edilmiştir. Aynı gün Afşin-Elbistan kömür işletmesindeki göçük nedeniyle sabah saat 05.00 da olayın tamamen aydınlanıp ölü ve yaralı sayısının netleşmesine kadar hastanede başhekimlik tarafından 20 tane uzman, 5 tane pratisyen hekim 50 tane yardımcı sağlık personeli göreve hazır halde bekletilmiştir. Bu darp edilen doktor arkadaş’ta bu görev için sabahın 05,00’inde hastaneye gelip görev alanlardandı. Bu şekilde can sipere görev yapan doktor arkadaşımızın anlamsız şekilde hiç de hak etmedikleri halde darp edilmesi insanı derinden yaralıyor. Bu üzücü olayların olmasına tabipler odası temsilciliği olarak kınıyor, bir daha böyle bir olayın yaşanmamasını temenni ediyoruz.”
Kaynak: İHA
