Nazilli Adalet Sarayı’nda Kızılay Aydın Kan Bağış Merkezi Doktoru Halil Barış Çaldıran’ın katılımıyla gerçekleşen kan toplama etkinliğiyle vatandaşlara ve tüm çalışanlara kan verme bilincini aşılamak için Kızılay’a kan verdiklerini söyleyen Nazilli Cumhuriyet Başsavcısı Doğan Kaya; “Cumhuriyet Başsavcılığınca organize etmiş olduğumuz kan bağışı kampanyasına öncelikle kendim katılmayı uygun gördüm. Burada kan bağışında bulunurken aynı zamanda kana acil olarak ihtiyacı olan vatandaşlarımızın da sağlığına kavuşmasında önemli bir vatandaşlık görevi de ifa edilmektedir. Öncelikle şahsın sağlıklı yaşaması için düzenli kan bağışçısı olmasını ve ihtiyacı olan insanlara destek vermek amacıyla sosyal sorumluluk projemizi yerine getirmek istedik. Vücutta kan yenilenmeye sebep olduğu için kişi kendini daha dinç ve zinde eder. Bunlardan daha önemlisi bağışlanan her bir ünite kan ile iki kişinin hayatı kurtulmuş olur. Bizde bu bilinç içerisinde kampanyaya destek olduk. Bu bilinçle, herkesi düzenli olarak kan bağışçısı olmaya davet ediyorum” dedi. Başsavcı Doğan Kaya, kan toplama aracına adliye personelinin yanı sıra Nazilli E-Tipi Kapalı Açık Ceza ve İnfaz Kurumu’nda görev yapan personelinde kan bağışında bulunacaklarını belirtti.