Her yıl olduğu gibi bu yılda aşure geleneğini sürdüren Alaca Belediyesinin aşure dağıtımına vatandaşların ilgisi yoğun oldu. Belediye Başkanı Muhammet Esad Eyvaz, belediye olarak manevi değerlere sahip çıktıklarını, bu tür etkinliklerle birlik ve beraberliğe katkı sağlamayı amaçladıklarını belirtti. Alaca Belediyesi olarak her yıl Muharrem ayında vatandaşlara geleneksel hale getirdikleri etkinlik kapsamında aşure dağıttıklarımı belirten Eyvaz, "Aşurenin içerisinde birden fazla ürün yer almaktadır ve bu bolluk-bereket anlamına gelmektedir. Bizde bereketli olması dileğiyle aşurelerimizi vatandaşlarımıza ikram ettik" dedi.