Diyarbakır`da Sürücüler Trafikten Şikayetçi

Diyarbakır`daki sürücüler, Dağkapı, Dörtyol ve Melikahmet caddelerindeki trafik yoğunluğundan şikayet ediyor.

Diyarbakır`da Sürücüler Trafikten Şikayetçi
Dağkapı, Dörtyol ve Melikahmet caddelerindeki sürücüler ve yayalar, trafik sıkışlığından şikayet ederek yetkililerin soruna çözüm bulmalarını istedi. Sürücü Mahmut Altan, "Bir sürücü olarak bazen çıldırma noktasına geliyorum. Yeni PTT`nin oradan dörtyol ve dağ kapıya kadar herkes caddenin sağında ikili hatta üçlü parkları görürler. Seyir halindeki araçlar zorlukla ilerlemektedirler. Belediye park parası alacak diye trafik akışını zora sokuyor. Birçok araçta kural dışı park edince işin içinden çıkmazolunuyor. Çünkü derdini kimseye anlatamıyorsun. Belediye ve trafik ekipleri park yasağı uygulasalar her şey çözülür. Melikahmet Caddesi ise başlı başına bir sorun olmuş. Hiç kimse oradaki park eden araçlara mani olamıyor. O geniş caddede birçok zaman tek araç bile zor hareket edebiliyor. Bu trafik keşmekeşliğini hiç bir yetkili ve görevli inkar edemez. 2 milyon nüfuslu kentin trafik akışı tam bir rezalet. Dağ kapı, Dörtyol ile Melikahmet caddesini trafik açısından düzgün bir duruma gelmesini istiyoruz"dedi.
Kaynak: İHA