
Vali Fatih Şahin tarafından geçen yıl başlatılan anket uygulamasında vatandaşın en fazla memnun olmadığı konu engellilere yeterli kolaylık sağlanmadığı ve kum müdürleri tarafından yapılan duyurular oldu.Vali Fatih Şahin, Muğla merkezdeki kamu kurum müdürleri ile yaptığı toplantıda, müdürleri iki konuda uyarı yaparken, anket çalışmasının verimin arttırılması ve vatandaş memnuniyetini ön plana aldığın açıkladı. Vali Şahin, “İlkini geçtiğimiz yaptığımız anketin ikincisini yaptık. Amacımız kamu hizmetlerinin yürütülmesi esnasında vatandaş memnuniyetini ön plana almak ve iş gücünü arttırmak. Kamu hizmetini yürütürken, eşit, adaletli ve aynı zamanda mevzuata uygun vermek zorundayız. Vatandaşa hizmet sunarken şeffaf olmak zorundayız. Hesap verebilir olmalıyız. Hepimiz zaman zaman değişik kamu kurumlarından hizmet alıyoruz. Bizler nasıl hizmet alırken, zamanında, düzgün hizmet verilmesini istiyorsak, vatandaşa da aynı hizmeti sunmak mecburiyetindeyiz. Bu anket çalışmamız yüzde yüz doğrudur demiyorum. Ama en azından ortaya çıkan aksaklıkların giderilmesi yönünde bize bir uyarıdır” dedi.KURUMLAR ENGELLİLERE HİZMETTE SINIFTA KALDIVali Fatih Şahin, anketörler tarafından gerçekleştirilen uzun soluklu anket çalışması sonunda, vatandaşların nelerden memnun olmadığını rakamları ile açıkladı. Vali Şahin, “Vatandaşlarımız yüzde 7’si kamu kurumlarının çevre ve iç temizliğinden memnun değil, Genel hal tavırlardan yüzde 6, sıra sisteminden yüzde 5, kamu kurumlarında bekletilmekten yüzde 10, başvurulara zamanında cevap verilmemesinden yüzde 7, yöneticilere ulaşamama konusunda yüzde 8, duyurulardan zamanında haberdar olma konusunda yüzde 18 ve engellilere kamu hizmeti verilirken yeterli kolaylık gösterilmemesi konusunda da yüzde 19 oranında memnuniyetsizlik var” dedi.SIFIR HATASIZ HİZMETMuğla Valisi Fatih Şahin, kamu hizmetlerinin verilmesi esnasında hataların daha da indirilmesi gerektiğini açıklarken, “Amacımız bu hataları ve memnuniyetsizliği sıfıra düşürmek. Sıfır hata ile hizmet verdiğimiz zaman vatandaşlarımız işlerini zamanında görür, hizmeti veren sizler de rahat olursunuz. Bunun yapılması için hepimize büyük görevler düşüyor. Önelcikle güler yüzlü hizmet vererek işe başlayabiliriz” şeklinde konuştu.