Spor Toto 3. Lig

Beylerbeyi maçı sonunda olay çıktı (görüntülü) SAMSUN (A.

Spor Toto 3. Lig
A) - 13.11.2011 - Spor Toto 3. Lig`in 12. haftasında, Çarşambaspor ile Beylerbeyi arasında oynanan ve evsahibi ekibin 3-2 üstünlüğüyle sonuçlanan karşılaşmanın ardından olay çıktı

Çarşambaspor maçın son dakikasında penaltıdan attığı golle 3-2 galip gelirken, gergin geçen maçın tamamlanmasından sonra Beylerbeyi kaptanı Ulaş Ali Çelik, Çarşambaspor yedek kulübesindeki futbolcuların üzerine yürüdü. Futbolcular arasında yaşanan gerginliğin ardından başlayan olay, taraftarların sahaya girmesiyle büyüdü

Saha içine giren taraftarlardan biri Beylerbeyi oyuncusuna kafa attı. Bunun üzerine sahada bir anda arbede çıkarken, güvenlik güçlerinin müdahalesiyle kavga sona erdi

Çarşambaspor karşılaşmada bu sezonun ilk galibiyetine ulaştı

(ÖRS-MKU-MTE)
Kaynak: AA