Diş Hekimi Saksıda Nar Yetiştirdi
Antalya`nın Manavgat ilçesinde bir diş hekiminin saksıda nar yetiştirme çabası olumlu sonuç verdi.

Saksıya 3 yıl önce diktiği Hicaz türü narın meyveye durmasından çok mutlu olduğunu belirten Demirtaş, meyveler olgunlaşınca hastalarına ikram edeceğini belirtti.
Saksılara dikimini yaptığı nar fidanlarının 3 yıl süresince düzenli bakımını yaptığını belirten Demirtaş, gübrelemede sadece hayvan gübresi kullandığını ifade etti.
Demirtaş, "5 saksıya 3 yıl önce diktiğim nar fidanlarının meyveye durması beni çok sevindirdi. Narların yetişmesinde hiç fenni gübre kullanmadım. Tadını çok merak ettiğim için meyvenin olgunlaşmasını bekliyorum. Muayene avlusunda nar dışında dut ile narenciye türü meyvelerde yetiştiriyorum." diye konuştu.
