Yabancı Öğrenciler Sungurlu`da

Çorum`un Sungurlu ilçesi Mustafa Kemal İlköğretim Okulu tarafından hazırlanan ve Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığınca yürütülmekte olan Hayat boyu Öğrenme (LLP)/Comenius Programı, "İnnovative Habits" adlı projesi kapsamında yabancı öğrenci ve öğretmenler ilçeye geldi.

Yabancı Öğrenciler Sungurlu`da
İtalya ve İspanya`dan gelen 9 öğrenci ve 10 öğretmen İlçe Milli Eğitim Müdürü Hürrem Dursun`u ziyaret etti. Sungurlu`nun güzel bir ilçe olduğunu söyleyen yabancı misafirler daha sonra İlçe Kaymakamı Hulusi Şahin`i makamında ziyaret etti. Öğrencilere Sungurlu hakkında kısa bir bilgi veren Kaymakam Şahin, ilçeye geldikleri için çok mutlu olduklarını dile getirdi. Yabancı öğrenci ve öğretmenler daha sonra Sungurlu Belediye Başkanı Selahaddin Uzunkaya`yı makamında ziyaret etti. Başkan Uzunkaya ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirirken, yabancı öğrenci ve öğretmenlere Sungurlu`nun simgesi saat kulesi maketi ve bayrak hediye etti. Proje hakkında kısa bir bilgi veren Sungurlu Mustafa Kemal İlköğretim Okulu Müdürü Sebahattin Koçak ise "Projenin okul ve ilçe önemli olduğunu söyledi. Projenin hem öğrencilerin hem de öğretmenlerin kişisel gelişimlerine katkıda bulunduğunu dile getiren Koçak, yapılacak olan yurt dışı ziyaretlerinin farklı kültürleri tanıma anlamında büyük bir fırsat olduğunu belirtti. Sungurlu`da misafir olan yabancı öğrenciler ve öğretmenler daha sonra Nevşehir`e gitmek üzere ilçeden ayrıldı.
Kaynak: İHA