L.A. Noire: The Complete Edition duyuruldu

Take-Two Interactive Software'in yayın markalarından Rockstar Games ve Team Bondi L.A. Noire: The Complete Edition'ın PlayStation®3 ve Microsoft Xbox 360® eğlence sistemleri için Avrupa'da 18 Kasım 2011'de piyasaya çıkacağını gururla duyurur.

L.A. Noire: The Complete Edition duyuruldu
Aynı PC versiyonu gibi, konsollar için L.A. Noire: The Complete Edition’da “Nicholson Electroplating” kundakçılık davası, “Reefer Madness” ahlak davası, “The Consul’s Car” trafik davası, “The Naked City” ahlak davası, “A Slip of the Tongue” trafik davası ve The Badge Pursuit Challenge de dahil olmak üzere tüm indirilebilir içerik ve bugüne kadar sunulmuş olan tüm silah ve giysiler bulunuyor.

Rockstar Games desteğiyle Team Bondi tarafından geliştirilen L.A. Noire, II. Dünya Savaşı’nın ardından Los Angeles’ta geçen bir suç gerilimi oyunu olarak karşımıza çıkıyor. Dedektif Cole Phelps rolündeki oyuncular gerçek dünyadaki olaylardan esinlenen bir dizi vakayı çözmek için ipucu arayacak, şüphelileri sorguya çekecek ve suçluların peşine düşecekler. Phelps LAPD içinde rütbe atladıkça gözden düşmüş yıldızlardan, iki taraflı oynayan polis memurlarına, suçla dolu yeraltı dünyasından kendi kişisel şeytanlarına kadar Los Angeles’ın çürümüş yönleriyle de yüz yüze gelmeye başlayacak.

MotionScan ismindeki özel yüz yakalama teknolojisini kullanan L.A. Noire, karakter performanslarına inanılmaz bir gerçekçilik kazandırıyor. Oyun, son olarak 2011 Tribeca Film Festivalinde resmi gösterimle onurlandırılmıştı.

L.A. Noire şimdiye kadar birbirinden iyi değerlendirmelerle karşılandı. Aşağıda birkaç örneğini görebilirsiniz:

“Hiç kimse gerçek dünyayı sanala dönüştürmekte Rockstar’ın eline su dökemiyor … Bunu Grand Theft Auto serisiyle görmüştük, geçen sene de Red Dead Redemption ile gördük. Rockstar, L.A. Noire ile en sivri ve keskin duruşunu ortaya koyuyor.” – Seth Schiesel, The New York Times1

“Oyun endüstrisi pikselleri uzaylıdan başka bir şeye benzeyecek şekilde bir araya getirmenin yolunu bulduğu günden bugüne kadar tek bir şeyin hayaliyle yanıp tutuşmuştu – filmden tek farkı ana karakteri kontrol edebilmeniz olan bir oyun. Sanırım L.A. Noire ile nihayet bu kutsal yolculuğun hedefine ulaşıldı.” – The Guardian2


“L.A. Noire yalnızca günümüz oyuncuları için tamamen yeni bir deneyim sunmakla kalmıyor, aynı zamanda insanları video oyunlarının potansiyelini yeniden düşünmeye zorluyor.” – CNET3

“L.A. Noire popüler pazara karanlık, yetişkinlere hitap eden oyunların da sunulabileceğinin canlı bir örneği… gerçek anlamda olgun bir oyun, yalnızca büyük TV dram dizilerinde veya suç filmlerinde görmeyi bekleyebileceğiniz tarzda bir anlatıma sahip. Bu nesilde piyasaya çıkan hiçbir oyun L.A. Noire’ın ele aldığı konuyu bu kadar zeki ve saygılı biçimde sunmayı başaramadı, hiçbir oyun bu kadar farklı türü tek bir potada bu denli kusursuz biçimde eritemedi. L.A. Noire’ın sunduğu deneyim, oyunu oluşturan parçaların toplamından çok daha büyük.” – Destructoid4

“Yalnızca Dashiell Hammett romanlarında okuduğum veya Double Indemnity gibi klasik filmlerde izlediğim şeyler, L.A. Noire ile interaktif biçimde hayata geçmiş haldeler … L.A. Noire’ın ilk otuz dakikası bile beni bir çok diğer oyunun tamamından daha fazla içine çekmeyi başardı.” – 1UP5

“L.A. Noire cesur bir oyun, çünkü yalnızca Rockstar’ın genelde piyasaya sürdüğü oyun tarzından farklı olmakla kalmıyor, bu kadar özenli ve ustaca hazırlanmış bir oyunda görmeyi beklediğiniz türden çok farklı bir tarz sunuyor.” – Giant Bomb6

“L.A. Noire inanılmaz bir dönem atmosferine, müthiş sorgu mekaniklerine ve bir klasik filmden bekleyebileceğiniz anlarla dolu sarıcı bir hikayeye sahip olan benzersiz bir oyun.” – GameSpot7

“L.A. Noire türü ve bir oyunun nasıl olabileceğine dair beklentileri bir adım ileriye taşıyor; etkisinden hala daha kurtulamadım.” – G4TV8