Başkan Kocadon’A Teşekkür Plaketi

Bodrum Cumhuriyet İlköğretim Okulu’nun, Özükara Düğün Salonu’nda düzenlediği 4. çayda Bodrum Belediye Başkanı Mehmet Kocadon’a teşekkür plaketi verildi.

Toplantının açılış konuşmasını yapan okul müdürü Hacı Gergerli “Kıymetli Cumhuriyet üyeleri gittikçe büyüyor, güçleniyor. Çünkü Cumhuriyet mezunları Bodrum’u yönetiyor, Türkiye’yi yönetecek. Biz böyle bir vizyona sahibiz. Sayın Bodrum Belediye Başkanımız göreve başladıktan sonra kendi okulunu unutmadı. Ek derslikten, çok kapsamlı spor salonuna, kütüphaneye kadar birçok noksanımızı tamamladılar” dedi. Bodrum Belediye Başkanı Mehmet Kocadon da yaptığı konuşmada en büyük sevdasının eğitim ve sağlık olduğunu söyleyerek şunları kaydetti:”Çocuklarımıza zamanında eğitim ve sağlık veremezsek sonradan kazandırma şansımız yoktur. Eğitim ve sağlık konusunda her zaman yanınızda olacağım. Bunu seve seve yapıyorum. Sayın okul müdürüm bize okulun sorunlarını söyledi, biz de yaptık. Bütün bunlar yapılırken gizli kahramanları da vardı. Bunlardan biri de meclis üyem Sayın Hüseyin Yıldızhan’dır. Huzurunuzda ona teşekkür ediyorum. Biz bu sene okullarımıza 800 bin liraya yakın para harcadık. Bu, Bodrum tarihinde hiçbir yerel yönetimin eğitime aktarmadığı bir paradır” ifadelerini kullandı.
Kaynak: İHA