Atm Kabininde Yaşam Mücadelesi

Adana’da yaşlı bir kadın, soğuk kış gecelerini geçirmek için bir bankanın ATM kabinini mesken tuttu. Kışın sokakta kalan ve ismini açıklamayan yaşlı kadın kalacak yeri olmadığı için bankanın ATM kabinini kendisine barınak olarak seçtiğini söyledi. 60 yaşl

IHA007876F-GEN/24-OCA-000E-1F9C- ATM KABİNİNDE YAŞAM MÜCADELESİ - ADANA’DA YAŞLI BİR KADIN, SOĞUK KIŞ GECELERİNİ GEÇİRMEK İÇİN BİR BANKANIN ATM KABİNİNİ MESKEN TUTTU - YAŞLI KADIN, BASIN MENSUPLARININ YARDIM TEKLİFİNİ KABUL ETMEDİ(FOTOĞRAFLI) FATİH KEÇE-EJDER DİNLER ADANA (İHA) - Adana’da yaşlı bir kadın, soğuk kış gecelerini geçirmek için bir bankanın ATM kabinini mesken tuttu. Kışın sokakta kalan ve ismini açıklamayan yaşlı kadın kalacak yeri olmadığı için bankanın ATM kabinini kendisine barınak olarak seçtiğini söyledi. 60 yaşlarındaki kadın gündüzleri sokaklarda gezdikten sonra gece ilerleyen saatlerde ATM’yi yatacak yer olarak kullandığını bildirdi. Çantasını başının altına koyup geceyi burada uyuyarak geçiren kadın, sabahın ilk ışıklarıyla uyanıp ATM kabininiterk ettiğini anlattı.Yaşlı kadın kendisine yardımcı olmak isteyen basın mensuplarına, "Gidin başımdan yardımınızı istemiyorum. Huzurevini istemiyorum, size ne gidin başımdan yatacak yerim yok buralarda yatıyorum size ne" diye tepki gösterdi. Bir basın mensubunun, "Sana sıcak bir yuva ayarlayalım" demesi üzerine yaşlı kadın, "Yok Allah nasip etmesin" diyerek bu teklifi kabul etmedi. Yaşlı kadın "benim Allahım var" diyerek bütün ısrarlara rağmen yardım teklifini kabul etmedi.
Kaynak: İHA