Kameralı polisler geliyor

ABD'de polisin vatandaşa uyguladığı şiddet iddialarına kameralı çözüm bulundu.

Polis ile vatandaş arasındaki iletişimi kaydedecek olan kameralar, yurttaşlar grubunun polisin tutuklama sırasında aşırı güç kullandığı eleştirilerinin ardından eyaletteki 18 polis memurunda deneme amaçlı kullanılacak.

Cep telefonunda kullanılan Bluetooth gibi olan aygıt, kulağın arkasına yerleştiriliyor.

San Jose kentinin bu aygıtı kullanan ilk büyük Amerikan şehri olacağı, her bir ekipmanın fiyatının da 1700 dolar olduğu belirtiliyor.